یک منبع مسئول یمنی تأکید کرد که هدف قرار دادن اهداف غیرنظامی توسط اسرائیل، با هدف قرار دادن اهداف غیرنظامی دشمن پاسخ داده خواهد شد.

يمن

به گزارش همشهری آنلاین، یک منبع مسئول یمنی به شبکه خبری المیادین گفت که حمله رژیم صهیونیستی به بندرگاه و نیروگاه برق «الحدیده» (غرب یمن) باعث نخواهد شد که یمن به هیچ عنوان عملیات نظامی خود را متوقف کند.

این منبع مسئول تأکید کرد که هدف قرار دادن اهداف غیرنظامی توسط اسرائیل، با هدف قرار دادن اهداف غیرنظامی دشمن پاسخ داده خواهد شد و صهیونیستها باید این مسئله را بدانند.


وی تاکید کرد که اهداف ارتش یمن در داخل عمق دشمن بسیار بزرگ و راهبردی است و صنعا خود را برای همه سناریوها آماده کرده است.

این منبع خاطرنشان کرد: آمریکا به دشمن صهیونیستی چراغ سبز نشان داده است؛ دشمنی که در سرمستی به سر می‌برد ولی باید تبعات این حمله را بپذیرد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی ساعتی پیش خبر داد که جنگنده‌های این رژیم حملاتی را علیه یمن انجام داده‌اند.

پیش از این نیز منابع خبری از شنیده شدن صدای چند انفجار در بندر الحدیده خبر داده بودند.

برخی منابع خبری نیز اعلام کردند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مخازن نفت در بندر رأس عیسی و بندر الجدیده در دریای سرخ در غرب یمن را هدف قرار داده‌اند.

کد خبر 885839
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    0 0
    احسنت به یمنی ها باید با اسرائیل و آمریکا مثل خودشان عمل کرد. وتمامی مناطق نظامی و غیر نظامی و زیرساخت های حیاتی اونا رو باخاک زیر رو کنند. تا علاوه بر فشار نیروهای مقاومت از طرف ساکنین فلسطین اشغالی هم تحت فشار قرار بگيرند.
  • عباس IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    0 0
    یمن باید مقابل به مثل کند
  • حمید کلباسی IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    0 0
    ترحم بر پلنگ تیز دندان ؛ ستمکاری بود بر گوسفندان . اتباع رژیم اشغالگر قدس شریف هم شریک جرم نتانیاهوی قاتل هستند و باید به اشد مجازات برسند
  • محمدرضا کلباسی IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    0 0
    کلوخ انداز را پاداش ، سنگ است . شهروندان اسرائیل شریک جرم حاکمان جنایتکارشان هستند و باید ریشه کن شوند